Dieta Atkinsa

Czy boczek i jajka na śniadanie, wędzony łosoś z kremowym serkiem na lunch, i stek w maśle na kolację brzmi jak menu odchudzania zbyt dobre, by mogło być prawdziwe? Musisz dowiedzieć się, jak ograniczyć węglowodany, ale będziesz cieszyć się mnóstwem smakowitych opcji zamiast.

 

Ta dieta składa się z 4 faz:

Wprowadzająca – spożycie węglowodanów ograniczone do 20 g dziennie. Można jeść mięsa, ryby i drób, jajka, owoce morza, tłuszcze roślinne, serki pleśniowe. Unikać należy takich produktów jak: owoce, warzywa zawierające skrobię, produkty zbożowe, chudy nabiał i kofeina. Nie wolno jeść cukru, słodyczy, miodu, dżemów.

Faza kontynuacji utraty wagi – ilość spożywanych węglowodanów może wzrosnąć do 30-50 g dziennie. Na stole pojawia się więcej warzyw, orzechy i owoce jagodowe (truskawki, maliny). Najważniejsze są jednak białka i tłuszcze.

Faza przygotowawcza – co tydzień ilość przyjmowanych węglowodanów powinna rosnąć o 10 g. Jeśli nie tyjemy, ich dawka jest prawidłowa i powinniśmy się jej trzymać. Gdy nasza waga zwiększa się, trzeba je ograniczyć. W trakcie tej części diety, która może trwać nawet 2-3 miesiące, powinniśmy tracić 0,5 kilograma na tydzień.

Faza utrzymania wagi – waga nie powinna się zmieniać więcej niż o 2 kilogramy.

0 0 votes
Jaka Skuteczność
0 0 votes
Zgodne z opisem
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments