Dieta-cud: najmodniejsze diety 2018

Poniżej prezentujemy kilka propozycji na dietę, którą możesz sobie zorganizować sama w domu. Które sposoby na odchudzanie są najmodniejsze w tym sezonie? Zobacz sama:


Herbaciane odchudzanie

To tak zwany teatox – który zagościł w domach wielu Polek. Fakty są takie, że rzeczywiście pomaga to w utracie wagi, jednak ten proces jest zbieżny z utratą zalegającej w organizmie wody, a nie tkanki tłuszczowej. Warto zauważyć, że takiego rodzaju detoks może bardziej zaszkodzić niż pomóc ze względu na guaranę czy yerba mate, które są w herbatach obecne. Ten typ odchudzania dodajmy raczej jako element do innego rodzaju stosowanych diet.

6:1

To rodzaj diety dla tych, którzy uwielbiają się umartwiać. Jesz normalnie przez sześć dni w tygodniu, a siódmego nic. Oczywiście, że uda Ci się schudnąć stosując tak drastyczną metodę, ale Twój lekarz z pewnością by Ci tego nie zalecił. Stosowanie tak rygorystycznych wymogów w dalszej perspektywie może być poważnym zagrożeniem dla zdrowia. Poszukaj innych metod, na przykład:

 

Dieta Plaż Południowych

 

To dla tych, którzy nie są w stanie przerzucić się na rygorystyczne odżywianie, a chcieliby trochę zdrowiej się odżywiać i wyglądać. W ciągu pierwszych dwóch tygodni w menu zostają tylko chude mięsa, chude sery, ryby i jajka, a także większość warzyw. Później wprowadzasz stopniowo różne owoce (choć nie zaleca się bananów i arbuzów), a także inne produkty jak kasze, ryże i pieczywo pełnoziarniste. Możesz dodać pistacje bądź niektóre suszone owoce w ramach przekąski. Trzymasz się tego aż do osiągnięcia wymarzonej wagi. Późniejszy etap polega na utrzymaniu zdrowych nawyków żywieniowych, czyli rezygnujesz na stałe z białego pieczywa, fast-foodów i słodyczy – oczywiście w ramach swoich potrzeb.
Przez cały czas stosowania diety powinnaś pamiętać także o piciu odpowiedniej ilości wody.
Wygląda bardzo prosto. Jeśli jeszcze do tego chciałoby Ci się pilnować ilości pięciu posiłków dziennie i nie podjadać niczego na noc – sukces może i rozłożony w czasie, ale bardzo zdrowy i efekt utrzymuje się znacznie dłużej!

Dieta Bardadyna

To z kolei opcja dla tych, co nie chcą bawić się w zdrowe odżywianie każdego dnia, bądź zwyczajnie nie mają na to czasu. Zatem w ciągu tygodnia jemy normalnie, oczywiście też nie szalejąc z fast-foodami i ogromną ilością słodyczy. Za to w piątek spożywamy lekką kolację, a w weekend zamiast normalnych posiłków robimy sobie różnego rodzaju koktajle owocowo-warzywne. Wygląda prosto i też nie zabiera cennego, wolnego czasu. Wręcz przeciwnie – nie tracimy w kuchni czasu na gotowanie. Nie schudniecie może niesamowicie i w krótkim czasie, ale zapewnicie swojemu organizmowi detoks po ciężkim tygodniu i bardzo potrzebne składniki odżywcze! Do tego koktajle mogą być różnorodne i przy tym niesamowicie smaczne. Jest to jedna z najprzyjemniejszych diet, które możesz wprowadzić w swoje życie już teraz. Pamiętaj, że organizm nie może poczuć się zszokowany tym, co znowu do niego trafi w poniedziałek, więc na wszelki wypadek zacznij od lekkiego śniadania.

To tylko cztery przykłady na to, jak tkanka tłuszczowa lub nadmiar wody może opuścić Twój organizm. Zamiast wywracać nagle swój sposób odżywiania, to może spróbuj czegoś lekkiego, co później zamieni się w większe postanowienia odrzucenia niezdrowych produktów, które masz zwyczaj spożywać?

A może znajdziesz jeszcze inne diety, które pozytywnie wpłyną na Twoje samopoczucie – baw się sposobem odżywiania i korzystaj z bogactwa warzyw i owoców!

0 0 votes
Jaka Skuteczność
0 0 votes
Zgodne z opisem
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments